Κυριακή 15 Μαΐου 2011

κοραλλι ψιλοκοραλλο και ψιλοκοραλλακι!!!

γεια σας γεια σας,σας ελειψα;;  :Ρ   καποιες ατυχιες με κρατησαν μακρια σας αλλα δεν με νικησαν!!!  :))   τι κανετε πως ειστε;τα νεα σας;;; ευχομαι ολοι καλα!!!

λοιπον,ο τιτλος μπερδεμενος,αλλα θα σας λιθει η απορια παρακατω!
μικρο κοριτσι εγω,μαζευα κοχυλια κ κοραλλια,πιστευω ολοι μας το εχουν κανει!ελα ομως που εγω τα βρηκα τις προηγουμενες μερες!!!
ναι,σωστα καταλαβατε!!εβαλα την τεχνη μου κ εφτιαξα ενα διακοσμητικο απο το κοραλλι που ειχα εδω και 13 χρονια!!!
θα δειτε πως ηταν,κ πως εγινε!!!περιμενω εντυπωσεις (να με παινεψετε λιγο :Ρ)
αρχιζουμε λοιπον! :











Και............βουαλα!!!!το νεο κοραλλι!!!!!εχει κ λιμνουλα!!!!!!















πως σας φαινετε;;;;;;(σιγα την αλλαγη θα μου πειτε :Ρ,αλλα εγω αυτην εκανα!)

4 σχόλια:

  1. χαχαχαχα......το βρηκα εξυπνο και πολυυυυ γλυκο!!!!ΚΙ ομως σημαντικη η αλλαγη!!!ειναι σαν να ξαναφερες ζωη σε αυτο το κοραλλι!Μπραβο σου και καλη συνεχεια ...να εχεις μια υπεεεροχη εβδομαδα!φιλιαΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορει οπως λες να ειναι απλο , αλλα πολυ ομορφο!!
    Νομίζεις οτι μόλις βγήκε απο την θάλασσα!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω πολυ κοριτσια!φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χα χα τι όμορφο έγινε! με την λιμνούλα και τα καβουράκια του! καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή