Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

φαναρακι και δωρακι!!!!!

πολυ καλημερα σας!οχι ακομα εδω δεν πηγαμε διακοπες....
δεν πειραζει ομως γιατι δεν θα αφησω να χαλασει η διαθεση μου!!!
τις προαλλες εφτιαξα ενα γλυκο φαναρακι και ελαβα ενα πολυ ωραιο δωρακι απο την γωγω !!!
παμε να τα δουμε!!
για το φαναρακι χρειαστικα:βαζακι απο μαγιονεζα,μια μπουμπουνιερα απο γαμο και φουντιτσα απο σεμεδακι ξεμαλλιασμενη!(δε ξερω πως λεγετε αλλιως!χιχι)


 και εδω αναμενο...


για πρωτη φορα καλο δεν εγινε;;;;


και τωρα το πανεμορφο δωρακι μου!!!
ηρθε ετσι :

η φωτο ειναι χαλια γιατι ανυπομονουσα να το ανοιξω!!!!!!
και ειχε μεσα....................

ευχαριστω πολυ γωγω μου!!!!!καλες δημιουργιες παντα!!!!!!!





2 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο και ρομαντικό το φαναράκι σου!!! Όσο για το δώρο σου τέλειο, έλαβα κι εγώ το ίδιο απ'τη Γωγώ και το λάτρεψα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω πολυ μαρακι μου!ναι οντως παραπολυ ομορφο το δωρακι της γωγως!! φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή