Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

giveaway!- δωρακια!

πολυ καλημερα σας!ηρθε η ωρα για το giveaway μου!!!μετα απο προετοιμασια των δωρων ειμαι ετοιμη να προχωρισουμε!!!!αρχιζει απο σημερα 8/6/13 και τελειωνει 8/7/13!!!ενας  μηνας λοιπον για να εχετε χρονο να λαβετε μερος!τα δωρακια που θα κληρωθουν θα ειναι 2!!!!
λογω προβληματων και κολληματος του μπλογκερ,δεν μπορω να ανεβασω φωτογραφιες,θα προσπαθισω ξανα συντομα!

τους κανονες τους ξερετε :
-πρεπει να ειστε αναγνωστες του μπλογκ
-να αφησετε σχολιο κατω απο αυτην την αναρτηση
-διαδωστε!(προαιρετικα)

καλη επιτυχια σε ολους!!!!
-----------------------------
its time for giveaway!!!!starts today 8/6/13 ends 8/7/13.you have a month to participate!the gifts will be 2!
the blogger have a problem and i cant upload photos,but i promise i will try to upload again soon!!!

the rules:
-you have to be follower to the blog
-leave comment unter this post
-put link to your blog(not nessesary)

good luck to every body!!!

7 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό σου, κοριτσάκι μου!!!
    Αφήνω αμέτρητα φιλάκια και άλλες τόσες ευχές για ένα υπέροχο καλοκαίρι!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Φιλίτσα μου!! Εύχομαι και εγώ καλές επιτυχίες στο giveaway σου!! Παίρνω και το link! Καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις! Πολλά φιλούθκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I'd definitely like to be included in your giveaway! I'll keep an eye out for when you are able to add pictures :)
    Hugs,
    Ruth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία στο giveaway σου! Καλό απόγευμα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή επιτυχία Φιλίτσα μου!!!καλό Σαββατοκύριακο και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A mystery giveaway! LOL! Whatever it is I'm sure it will be fantastic. Count me in.
    hugs♥,
    Caroline

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντα δημιουργική και χαμογελαστή, σου εύχομαι! Καλώς σε βρήκα και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή