Σάββατο 25 Μαΐου 2013

και γιναμε 100!-became 100!

ξεκινησα αυτο το μπλογκ δειλα δειλα πριν απο ενα χρονο περιπου,αρχισα να σας γνωριζω σιγα σιγα ολες εσας,μεσα απο ενα κυβερνοχωρο,μια οθονη υπολογιστη,χωρις να σας εχω δει,χωρις να σας εχω συναντησει,και μπηκατε βαθια μεσα στην καρδια μου!με αγκαλιασατε με αγαπη και γινατε το στηριγμα μου σε ενα κοσμο που τρωγετε ο ενας με τον αλλον,ειχα αρκετα σκαμπανεβασματα στην ζωη μου,εσεις ομως ησασταν εδω και περιμενατε με χαρα την επιστροφη μου.πολλα απο τα μηνυματα σας με συγκινησαν και μου εδωσαν κουραγιο να συνεχισω στον αγωνα της ζωης.τωρα που εφτασα τους 100 αναγνωστες,νομιζω οτι ειναι ωρα για δωρακια!μπορει να μην ειναι κατι το ιδιαιτερο,αλλα ειναι φτιαγμενα μεσα απο την καρδια μου και μαζι με αυτα,ενα τεραστιο ευχαριστω σε ολες σας!επειδη ομως θα με πιασουν τα ζουμια μου και θα μπορουσα να γραφω παααρα πολλα λογια ακομα,θα το επισπευσω και θα προχωρησω στα δωρακια!
τα δωρα λοιπον θα ειναι 2!εσεις θα διαλεξετε σε ποιο απο τα 2 δωρακια θελετε να συμετασχετε!οποτε θα γινουν 2 αναρτησεις με διαφορετικα δωρα,στην πρωτη αναρτηση θα ειναι ενα δωρο κανονικου μεγεθους και στην δευτερη αναρτηση θα ειναι ενα δωρο μικροσκοπικου μεγεθους για οσους ασχολουντε με μινιατουρες η θα ηθελαν κατι μικρουλικο για διακοσμηση!τους ορους τους ξερετε ολοι φανταζομαι!
εν αναμονη λοιπον για τις 2 αναρτησεις που θα δειχνουν και τα δωρακια!!!να προλαβω να τα ετοιμασω ε!σας φιλω ολους!!
-------------------------------------------------------------


i started this blog 1 year ago,i start to meet you slowly all of you,from the internet,from a pc screen,i never have seen you,i never have meet you in real life,but all of you you are in my heart!in a difficult world which all people isnt friendly,you support me and waiting me to come back,yours messages give my the power to continue to this hard world,now i ve reach the 100 followers and its time for gifts!isnt something specially but its made from my heart!i can write for hours so lets go to the gifts!
the gifts will be 2!a real life one and a mini life the other!i ll make 2 posts which you can choose what gift do you want,keep waiting for the 2 posts!i have to prepare them!kisses to all to you!!!

5 σχόλια:

  1. Δεν θέλω να πω να τους χιλιάσεις, γιατί είναι λίγο.. Να τους πολλαπλασιάσεις λοιπόν επ άπειρον
    τους αναγνώστες σου και καλή συνέχεια με ωραίες
    δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να μας δεις να αυξανόμαστε με... τρομακτικούς ρυθμούς!!!
    ;-)
    Φιλάκια πολλά-πολλά, κορίτσι μου!!!
    Καλή και δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και καλή συνέχεια με τις όμορφες δημιουργίες σου! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να ευχηθώ,λίαν συντόμως,σε πενταψήφιο αριθμό φίλων/αναγνωστών!!!Σου αξίζει εξάλλου!!!!Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλίτσα να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!ηρθα την κατάλληλη ωρ φαίνεται και γράφτηκα!!έχεις σούπερ μπλόγκ,μου άρεσαν πάρα πολλά και το κυκλαδίτικο του λευκού-μπλέ με ξετρελαίνει!!σε περιμένω και απο το δικό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή